REŢETA ZILEI..!
4 motive pentru care să beţi zilnic lapte
Până acum s-a ştiut că laptele ne întăreşte oasele, este plin de vitamine şi proteine şi ne întăreşte sistemul imunitar. Cercetătorii de la Universitatea din Maine, SUA, au descoperit valorile incredibile ale acestuia în reglarea funcţiilor neurocerebrale şi întărirea memoriei.
Oamenii de ştiinţă au convins 972 de bărbaţi şi femei cu vârste cuprinse între 23 şi 98 de ani să participe timp de un an la acest studiu. În funcţie de dieta zilnică a fiecărui voluntar s-au diferenţiat câteva produse consumate zilnic.
Astfel s-a descoperit că, în cazul persoanelor care nu consumau lactate, puterea de concentrare, de învăţare şi capacităţile memoriei lăsau de dorit. Mai mult decât atât, nivelul de stres s-a aflat într-o continuă creştere, iar puterea de reacţie a organismului împotriva bolilor s-a redus simţitor.
În cazul celor care consumau lapte, brânză, iaurt sau caşcaval de minimum şase ori pe săptămână, memoria şi puterea de concentrare au înregistrat îmbunătăţiri simţitoare.
„Conform rezultatelor, laptele e vital pentru sănătatea creierului. Este foarte important să începeţi ziua şi să o încheiaţi cu un pahar de lapte fără grăsime sau sărac în grăsimi", se arată în studiul publicat de „Diary Journal".
Conform testelor, adulţii care consumă de mai puţin de cinci ori lapte pe săptămână reuşesc să asigure doar necesarul de magneziu care să împiedice pierderea memoriei. Efectele consumului regulat de lapte asupra memoriei sunt vizibile la o lună de la începerea alimentaţiei.
Alte 4 motive să beţi zilnic lapte
1. Întăreşte dinţii. Laptele este un produs foarte valoros, o sursă importantă de vitamine şi minerale, în special de calciu. Rolul său în sănătatea sistemului osos şi a dinţilor este recunoscut de multă vreme. Datorită acestor beneficii, majoritatea nutriţioniştilor recomandă ca laptele şi alte produse lactate să fie consumate zilnic, în cadrul unei diete echilibrate.
2. Previne cancerul. În cazul femeilor, consumul regulat de produse lactate scade cu până la 45% şansele de dobândire a cancerului de sân, când femeile sunt după menopauză, şi cu 65% în perioada pre-menopauză.
3. Scade tensiunea arterială. Un consum crescut de fructe şi legume, în combinaţie cu lapte şi produse lactate, cu conţinut redus de grăsimi, ajută la scăderea tensiunii arteriale mai mult decât fructele şi legumele consumate singure.
4. Previne diabetul. Consumarea laptelui şi a produselor lactate în locul zaharurilor rafinate şi a carbohidraţilor ajută la protejarea tinerilor supraponderali de diabetul zaharat de tip 2. Sursa: click.ro
GALERIE FOTO
Va rugam sa folositi un limbaj decent;
mesajele postate vor fi validate de
un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect,
legat de continutul prezentat in material.
Orice deviere in afara subiectului, folosirea
de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului
(autorilor) materialului, afisarea de anunturi
publicitare, precum si jigniri, trivialitati,
injurii aduse celorlalti cititori care au scris
un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea
partiala a comentariului, stergerea integrala
sau chiar interzicerea dreptului de a posta,
prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru
opiniile postate in rubrica de comentarii,
responsabilitatea formularii acestora revine
integral autorului comentariului.
PUBLICITATE

PUBLICITATE

PUBLICITATE

PUBLICITATE
PUBLICITATE

PARTENERI

PUBLICITATE

PUBLICITATE

PUBLICITATE

PUBLICITATE

PARTENERI

PARTENERI

PUBLICITATE

PUBLICITATE

Bancul Zilei!

Panicata, ea ii spune amantului:
-Ascunde-te in spatele televizorului, repede!
Ion deschide televizorul se aseaza in fotoliusi isi savureaza obisnuita bere.
Nevasta nu stie cum sa-l faca sa iasa din camera. In cele din urma ii striga din bucatarie:
-Ioane, vino repede sa vezi ce ciudatenie mi s-a intamplat. Am scapat jos o farfurie de portelan si mi-a sarit inapoi in mana intacta!
-Asta-i nimic, striga Ion din camera. Adineauri, un jucator a fost penalizat cu cartonas rosu si eliminat de pe teren si a iesit tocmai pe aici, pe langa mine!
PUBLICITATE

Ultimele anunturi
Vând plante decorative Hibiscus, diferite înălţimi şi culori. Pentru relatii sunati la (...)
vand vin rosu natural de foarte buna calitate nr tel. 0744920384
vind sau schimb ap cu trei camere. rel la tel 0744754924
Caut persoana serioasa pentru a avea grija de 2 copii in strainatate,sa aiba experienta in cresterea (...)
receiver focus sat cu cartela prepay si antena kit complet 320 ron. Tel: 0740766620
Liceul Teoretic „Anastasie Başotă” cu sediul în comuna Pomârla, jud. Botoşani, (...)
vind garaj in plevna cca 30 metri patrati cu curent. relatii la tel 0745217730
Locuri de munca in Italia, Germania şi Elveţia pentru asistenti medicali. Telefon: 0251411255 Mai multe (...)
Vind tractoras Countax gazon si gradinarit cu motor brigg stratton 12,5 cp.1000 euro. Tel: 0742018984
Va rugam sa folositi un limbaj decent;
mesajele postate vor fi validate de
un Moderator inainte de a fi publicate pe site.













































