Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]

client nemultumit

Conflictele dintre patroni si clienti sunt inevitabile, deoarece oricat de bune ar fi serviicile oferite, intotdeauna vor fi si persoane nemultumite. Situatiile in care un client nemultumit vine la tine in companie sa faca scandal nu pot fi evitate, de aceea trebuie sa stii sa gestionezi cat mai bine conflictul.
   Daca te afli intr-o astfel de situatie, in calitatea de patron, atunci ar fi bine sa urmezi sfaturile Open Forum pentru a "negocia" cu astfel de clienti.
1. Fa-i sa se simta rasfatati! Un client nemultumit, oricat de suparat ar fi vizavi de nivelul serviciilor furnizate, se va mai calma in momentul in care ii vei acorda maximul de atentie. Oamenii vor sa fie auziti atunci cand reclama ceva si sa simta ca se ia atitudine cu privire la nemultumirile sau, dupa caz, sugestiile invocate.
2. Nu pasa vinovatia! Nu e nimic mai rau pentru urechile unui client decat sa auda cum un manager incearca sa dea vina pe un subaltern sau invers. Pasarea problemei de la un angajat la altul pur si simplu nu functioneaza. Desi ar putea fi de moda veche, trebuie sa stiti ca onestitatea este cea mai buna politica pentru orice companie.
   Clientii sunt iertatori, atat timp cat ceri sincer scuze si vei reusi sa faci experienta lor anterioara sa fie una usor de uitat. Deci tot ce trebuie sa faci este sa admiti greseala si apoi sa o indrepti.
3. Recompenseaza-ti clientii! Daca simti ca iti poti pierde clientii din cauza nemultumirilor lor, incearca sa-ti recompensezi greselile. Aceasta este de multe ori o modalitate usoara de a te asigura ca un client furios pleaca cu o impresie mai buna atunci cand ai gasit o solutie pentru fiecare problema in parte.   
   De exemplu, in cazul restaurantelor, o masa gratuita sau o oferta la bauturi te pot scoate din impas.
4. Focuseaza pe solutie, nu pe problema! Fata in fata cu un client suparat, principala preocupare trebuie sa fie sa-l faci fericit gasind o solutie, nu sa-l enervezi mai tare incercand sa analizezi din temelii problema.
   Stabilirea cauzelor problemei trebuie sa fie facuta departe de ochii clientului, pe care nu il incalzeste faptul ca firma ta are o problema, ci il intereseaza mai mult ce faci sa remediezi greselile. O atitudine pozitiva, chiar daca clientul poate a gresit, te va face oricum sa furnizezi servicii sau produse de cea mai buna calitate.
5. Asculta-ti clientii chiar si cand nu au dreptate. De exemplu, in cazul restaurantelor, multi bucatari si proprietari considera ca un client nemultumit nu are intotdeauna dreptate. Este o problema mai ales atunci cand un client nu intelege limba de baza a unui meniu, iar modul in care interpreteaza felurile de mancare poate fi gresit. La fel se poate intampla si in cazul serviciilor ale caror amanunte nu sunt cunoscute de client, fiind vorba de un limbaj foarte diferit.
   Pana la urma, trebuie sa intelegi ca atunci cand ai o companie, exista o anumita responsabilitate si un respect pe care trebuie sa il ai fata de client si de aceea tebuie sa incerci sa explici sub cel mai calm mod posibil ca situatia nu este cum crede el, fara sa-l jignesti.

sursa: ziare.com

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro




DorohoiNews.ro



GALERIE FOTO

client nemultumit
DorohoiNews.ro, 07-11-2010

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal, declar ca am peste 16 ani și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- pentru ofertare comerciala
- pentru activitati promotionale: concursuri, reclame, publicitate
Security Code

COMENTARII VIZITATORI

Fii primul care comenteaza!

Publicitate



Panoramic Travel Botosani

BANCUL ZILEI !


DorohoiNews.ro


- Tu de cât timp ai permisul?
- De două săptămâni!
- Și ai făcut accident deja?!
- Da, dar din vina celuilalt!
- Ce-a făcut?
- M-a lăsat să conduc...



DOROHOI NEWS - Primim la redacție

DorohoiNews.ro






PARTENERI - AJOFM BOTOSANI

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

ZiareBotosani.ro

POLIȚIA LOCALĂ DOROHOI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Dorohoi News

DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro



UMANITAR

DorohoiNews.ro

Donatii online prin contul PAYPAL…



DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro



PUBLICITATE


DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Ecomed Dorohoi

DorohoiNews.ro

Ultimele anunturi

Angajăm personal fast-food – shaormerie în Dorohoi

Angajăm personal fast-food – shaormerie în Dorohoi
Ești o personă serioasă, dinamică și îți dorești un job? Vino în echipa Zehab Kebab ...

SC BENCHEA AGROFERM angajează vânzătoare

SC BENCHEA AGROFERM angajează vânzătoare
Societatea Comercială BENCHEA AGROFERM angajează vânzătoare. Pentru detalii va așteptăm la ...

SC angajează persoană cu experiență în achiziții și relații de parteneriat cu producători și furnizori

SC angajează persoană cu experiență în achiziții și relații de parteneriat cu producători și furnizori
Societate Comercială din Dorohoi angajează persoană cu experiență în achiziții și relații ...

Vând Peugeot 308, an 2010

Vând Peugeot 308, an 2010
Vând Peugeot stare f bună mai multe detalii la nr de tf 0743317658

Colectivul Colegiului Național „Grigore Ghica” Dorohoi transmite Sincere Condoleanțe!

Colectivul Colegiului Național „Grigore Ghica” Dorohoi transmite Sincere Condoleanțe!
Colectivul Colegiului Național „Grigore Ghica” Dorohoi regretă decesul distinsei doamne ...

SC AVI-DIMAX SRL solicită emiterea autorizației de mediu pentru „ATELIER DEBITAT BUȘTENI”

SC AVI-DIMAX SRL solicită emiterea autorizației de mediu pentru „ATELIER DEBITAT BUȘTENI”
SC AVI-DIMAX SRL din Broscăuți, județul Botoșani, solicită emiterea autorizației de mediu pentru ...

Caut loc de muncă

Caut loc de muncă
Sunt in căutare unui loc de munca remote/in persoană. Nivel engleza C1, experiență in customer service, ...

Vând storcător de fructe și legume la rece

Vând storcător de fructe și legume la rece
Vând storcător de fructe și legume Heinner, la rece, cu melc pentru păstrarea savoarei și beneficiilor ...

Pios omagiu din partea Liceului „Regina Maria” Dorohoi

Pios omagiu din partea Liceului „Regina Maria” Dorohoi
Colectivul Liceului „Regina Maria” Dorohoi își exprimă profunda tristețe la aflarea ...

Colectivul Școlii Gimnaziale „Spiru Haret” Dorohoi transmite Sincere condoleanțe!

Colectivul Școlii Gimnaziale „Spiru Haret” Dorohoi transmite Sincere condoleanțe!
Colectivul Școlii Gimnaziale „Spiru Haret” Dorohoi este alături de domnul profesor, Bogdan ...

PARTENERI

DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro