Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]

client nemultumit

Conflictele dintre patroni si clienti sunt inevitabile, deoarece oricat de bune ar fi serviicile oferite, intotdeauna vor fi si persoane nemultumite. Situatiile in care un client nemultumit vine la tine in companie sa faca scandal nu pot fi evitate, de aceea trebuie sa stii sa gestionezi cat mai bine conflictul.
   Daca te afli intr-o astfel de situatie, in calitatea de patron, atunci ar fi bine sa urmezi sfaturile Open Forum pentru a "negocia" cu astfel de clienti.
1. Fa-i sa se simta rasfatati! Un client nemultumit, oricat de suparat ar fi vizavi de nivelul serviciilor furnizate, se va mai calma in momentul in care ii vei acorda maximul de atentie. Oamenii vor sa fie auziti atunci cand reclama ceva si sa simta ca se ia atitudine cu privire la nemultumirile sau, dupa caz, sugestiile invocate.
2. Nu pasa vinovatia! Nu e nimic mai rau pentru urechile unui client decat sa auda cum un manager incearca sa dea vina pe un subaltern sau invers. Pasarea problemei de la un angajat la altul pur si simplu nu functioneaza. Desi ar putea fi de moda veche, trebuie sa stiti ca onestitatea este cea mai buna politica pentru orice companie.
   Clientii sunt iertatori, atat timp cat ceri sincer scuze si vei reusi sa faci experienta lor anterioara sa fie una usor de uitat. Deci tot ce trebuie sa faci este sa admiti greseala si apoi sa o indrepti.
3. Recompenseaza-ti clientii! Daca simti ca iti poti pierde clientii din cauza nemultumirilor lor, incearca sa-ti recompensezi greselile. Aceasta este de multe ori o modalitate usoara de a te asigura ca un client furios pleaca cu o impresie mai buna atunci cand ai gasit o solutie pentru fiecare problema in parte.   
   De exemplu, in cazul restaurantelor, o masa gratuita sau o oferta la bauturi te pot scoate din impas.
4. Focuseaza pe solutie, nu pe problema! Fata in fata cu un client suparat, principala preocupare trebuie sa fie sa-l faci fericit gasind o solutie, nu sa-l enervezi mai tare incercand sa analizezi din temelii problema.
   Stabilirea cauzelor problemei trebuie sa fie facuta departe de ochii clientului, pe care nu il incalzeste faptul ca firma ta are o problema, ci il intereseaza mai mult ce faci sa remediezi greselile. O atitudine pozitiva, chiar daca clientul poate a gresit, te va face oricum sa furnizezi servicii sau produse de cea mai buna calitate.
5. Asculta-ti clientii chiar si cand nu au dreptate. De exemplu, in cazul restaurantelor, multi bucatari si proprietari considera ca un client nemultumit nu are intotdeauna dreptate. Este o problema mai ales atunci cand un client nu intelege limba de baza a unui meniu, iar modul in care interpreteaza felurile de mancare poate fi gresit. La fel se poate intampla si in cazul serviciilor ale caror amanunte nu sunt cunoscute de client, fiind vorba de un limbaj foarte diferit.
   Pana la urma, trebuie sa intelegi ca atunci cand ai o companie, exista o anumita responsabilitate si un respect pe care trebuie sa il ai fata de client si de aceea tebuie sa incerci sa explici sub cel mai calm mod posibil ca situatia nu este cum crede el, fara sa-l jignesti.

sursa: ziare.com


DorohoiNews.ro

ZiareBotosani.ro



ZiareBotosani.ro.ro



GALERIE FOTO

client nemultumit
DorohoiNews.ro, 07-11-2010

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal, declar ca am peste 16 ani și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- pentru ofertare comerciala
- pentru activitati promotionale: concursuri, reclame, publicitate
Security Code

COMENTARII VIZITATORI

Fii primul care comenteaza!

Publicitate



PUBLICITATE

Hidroplasto Botosani

PUBLICITATE

Farmacia Magistra

PUBLICITATE

Ecomed Dorohoi

Info Turism Dorohoi

PRO Casa DOROHOI

PUBLICITATE

Constructii Dorohoi

PUBLICITATE

Basota Pomirla

CAMPANIE

Donare sange

PUBLICITATE

Decco Dorohoi

PARTENERI

Dorohoi News

ZiareBotosani.ro

PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

EVENIMENTE

ZiareBotosani.ro

PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

FACEBOOK


PARTENERI

ZiareBotosani.ro

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

ANUNTURI



DorohoiNews.ro

Ultimele anunturi

Zimmermann Fenster SRL angajează confecționeri și montatori tâmplărie PVC și muncitori necalificați

Zimmermann Fenster SRL angajează confecționeri și montatori tâmplărie PVC și muncitori necalificați
SC ZIMMERMANN FENSTER SRL Scheia, Suceava angajeaza in conditiile legii la Fabrica de Ferestre si Usi ...

SC din Dorohoi angajează muncitori necalificați, mecanici și electrician

SC din Dorohoi angajează muncitori necalificați, mecanici și electrician
RIFIL SA Punct de lucru Dorohoi angajează: - muncitori necalificați (bărbați); - mecanici; - ...

Asociația „Dă Speranță Vieții” Dorohoi angajează

Asociația „Dă Speranță Vieții” Dorohoi angajează
Asociația „Dă Speranță Vieții” Dorohoi angajează două persoane pentru postul de îngrijitor. ...

SC din Dorohoi angajează barman

SC din Dorohoi angajează barman
Societate Comercială din Dorohoi angajează barman. Relații la telefon: 0745512848

SC din Dorohoi angajează vânzătoare

SC din Dorohoi angajează vânzătoare
Societate Comercială din Dorohoi angajează vânzătoare magazin alimentar. Relații la telefon: ...

Angajăm femeie de serviciu pentru farmacie

Angajăm femeie de serviciu pentru farmacie
Angajăm femeie de serviciu pentru farmacie în Dorohoi, cu jumătate de normă, pe perioadă determinată. ...

Angajăm farmacist și asistent de farmacie

Angajăm farmacist și asistent de farmacie
Angajăm farmacist și asistent de farmacie pentru Dorohoi și Darabani. Mai multe detalii la telefon: ...

Vând casă în Dorohoi, zona Brazi

Vând casă în Dorohoi, zona Brazi
Vand casa in Dorohoi cu 3 camere si anexe , zona Brazi, suprafata utila 80mp si 260 mp teren. Racordata ...

Cauta fată / salariată în gazdă

Cauta fată / salariată în gazdă
Persoana singura ( F), primesc în gazda eleva sau salariată, la bloc, centrala termică, termopane, ...

Caut de muncă

Caut de muncă
Caut loc de munca in Dorohoi! Am 25 ma numesc Crina, detin permis de conducere cat.B, casatorita. Studii ...

PARTENERI

DorohoiNews.ro

VREI FOC DE ARTIFICII LA NUNTA TA? NOI ITI DAM SOLUTIA! - NU EZITA SA NE CONTACTEZI.



DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro