Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]

client nemultumit

Conflictele dintre patroni si clienti sunt inevitabile, deoarece oricat de bune ar fi serviicile oferite, intotdeauna vor fi si persoane nemultumite. Situatiile in care un client nemultumit vine la tine in companie sa faca scandal nu pot fi evitate, de aceea trebuie sa stii sa gestionezi cat mai bine conflictul.
   Daca te afli intr-o astfel de situatie, in calitatea de patron, atunci ar fi bine sa urmezi sfaturile Open Forum pentru a "negocia" cu astfel de clienti.
1. Fa-i sa se simta rasfatati! Un client nemultumit, oricat de suparat ar fi vizavi de nivelul serviciilor furnizate, se va mai calma in momentul in care ii vei acorda maximul de atentie. Oamenii vor sa fie auziti atunci cand reclama ceva si sa simta ca se ia atitudine cu privire la nemultumirile sau, dupa caz, sugestiile invocate.
2. Nu pasa vinovatia! Nu e nimic mai rau pentru urechile unui client decat sa auda cum un manager incearca sa dea vina pe un subaltern sau invers. Pasarea problemei de la un angajat la altul pur si simplu nu functioneaza. Desi ar putea fi de moda veche, trebuie sa stiti ca onestitatea este cea mai buna politica pentru orice companie.
   Clientii sunt iertatori, atat timp cat ceri sincer scuze si vei reusi sa faci experienta lor anterioara sa fie una usor de uitat. Deci tot ce trebuie sa faci este sa admiti greseala si apoi sa o indrepti.
3. Recompenseaza-ti clientii! Daca simti ca iti poti pierde clientii din cauza nemultumirilor lor, incearca sa-ti recompensezi greselile. Aceasta este de multe ori o modalitate usoara de a te asigura ca un client furios pleaca cu o impresie mai buna atunci cand ai gasit o solutie pentru fiecare problema in parte.   
   De exemplu, in cazul restaurantelor, o masa gratuita sau o oferta la bauturi te pot scoate din impas.
4. Focuseaza pe solutie, nu pe problema! Fata in fata cu un client suparat, principala preocupare trebuie sa fie sa-l faci fericit gasind o solutie, nu sa-l enervezi mai tare incercand sa analizezi din temelii problema.
   Stabilirea cauzelor problemei trebuie sa fie facuta departe de ochii clientului, pe care nu il incalzeste faptul ca firma ta are o problema, ci il intereseaza mai mult ce faci sa remediezi greselile. O atitudine pozitiva, chiar daca clientul poate a gresit, te va face oricum sa furnizezi servicii sau produse de cea mai buna calitate.
5. Asculta-ti clientii chiar si cand nu au dreptate. De exemplu, in cazul restaurantelor, multi bucatari si proprietari considera ca un client nemultumit nu are intotdeauna dreptate. Este o problema mai ales atunci cand un client nu intelege limba de baza a unui meniu, iar modul in care interpreteaza felurile de mancare poate fi gresit. La fel se poate intampla si in cazul serviciilor ale caror amanunte nu sunt cunoscute de client, fiind vorba de un limbaj foarte diferit.
   Pana la urma, trebuie sa intelegi ca atunci cand ai o companie, exista o anumita responsabilitate si un respect pe care trebuie sa il ai fata de client si de aceea tebuie sa incerci sa explici sub cel mai calm mod posibil ca situatia nu este cum crede el, fara sa-l jignesti.

sursa: ziare.com


DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro



ZiareBotosani.ro.ro



GALERIE FOTO

client nemultumit
DorohoiNews.ro, 07-11-2010

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal, declar ca am peste 16 ani și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- pentru ofertare comerciala
- pentru activitati promotionale: concursuri, reclame, publicitate
Security Code

COMENTARII VIZITATORI

Fii primul care comenteaza!

Publicitate



CAMPANIE ELECTORALĂ

Campanie

PUBLICITATE

Hidroplasto Botosani

PUBLICITATE

FARMACIA MAGISTRA

Farmacia Magistra

PUBLICITATE

Ecomed Dorohoi

PUBLICITATE

Info Turism Dorohoi

PUBLICITATE

PRO Casa DOROHOI

PUBLICITATE

Contabilitate

PUBLICITATE

Basota Pomirla

PUBLICITATE

Depozitul UNU

CAMPANIE

Donare sange

PUBLICITATE

Decco Dorohoi

PARTENERI

Dorohoi News

PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

EVENIMENTE


Toamna notelor de 10!



Uvertura

ZiareBotosani.ro

PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

FACEBOOK


PARTENERI

ZiareBotosani.ro

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

ANUNTURI



DorohoiNews.ro

Ultimele anunturi

Școala „Ion Pillat” Dorohoi organizează concurs pentru două posturi de îngrijitor. Vezi detalii!

Școala „Ion Pillat” Dorohoi organizează concurs pentru două posturi de îngrijitor. Vezi detalii!
Şcoala Profesională Specială „Ion Pillat” organizează, în temeiul H.G. nr. 286/2011 ...

Liceul „Alexandru Vlahuță” Șendriceni: Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită

Liceul „Alexandru Vlahuță” Șendriceni: Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită
Liceul Tehnologic „Alexandru Vlahuță” Șendriceni publicarea pe pagina de internet a instituției ...

Școala „Ion Pillat” Dorohoi organizează concurs pentru posturile de îngrijitor și supraveghetor de noapte. Vezi detalii!

Școala „Ion Pillat” Dorohoi organizează concurs pentru posturile de îngrijitor și supraveghetor de noapte. Vezi detalii!
Şcoala Profesională Specială „Ion Pillat” organizează, în temeiul H.G. nr. 286/2011 ...

Cafe-bar din Dorohoi angajează barman

Cafe-bar din Dorohoi angajează barman
Cafe-bar din Dorohoi angajează barman (fată sau băiat). Salariul net este de 2000 lei. Relații la ...

SC cu profil confecții angajează călcător interfazic și numerotat piese croite

SC cu profil confecții angajează călcător interfazic și numerotat piese croite
SC Europant BT SRL, profil confecții bărbați, angajează călcător interfazic și numerotat piese ...

Birou Individual Notarial din Dorohoi angajează operator calculator

Birou Individual Notarial din Dorohoi angajează operator calculator
Birou Individual Notarial cu sediul în Dorohoi, strada Spiru Haret nr.4, angajează operator calculator. ...

Societate din domeniul agriculturii angajează operator siloz

Societate din domeniul agriculturii angajează operator siloz
Societate din domeniul agriculturii angajează operator siloz. Se oferă salariu motivant. Informații ...

Societate din domeniul agriculturii angajează mecanic agricol

Societate din domeniul agriculturii angajează mecanic agricol
Societate din domeniul agriculturii angajează mecanic agricol. Se oferă salariu motivant. Informații ...

Societate din Dorohoi angajează șofer tir

Societate din Dorohoi angajează șofer tir
Societate din Dorohoi angajează șofer tir. Se oferă salariu motivant. Informații și detalii la telefon ...

SC angajează inginer agronom

SC angajează inginer agronom
Societate din domeniul agriculturii angajează inginer agronom. Informații și detalii la telefon 0754200415 ...

PARTENERI

VREI FOC DE ARTIFICII LA NUNTA TA? NOI ITI DAM SOLUTIA! - NU EZITA SA NE CONTACTEZI.



DorohoiNews.ro