Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]

client nemultumit

Conflictele dintre patroni si clienti sunt inevitabile, deoarece oricat de bune ar fi serviicile oferite, intotdeauna vor fi si persoane nemultumite. Situatiile in care un client nemultumit vine la tine in companie sa faca scandal nu pot fi evitate, de aceea trebuie sa stii sa gestionezi cat mai bine conflictul.
   Daca te afli intr-o astfel de situatie, in calitatea de patron, atunci ar fi bine sa urmezi sfaturile Open Forum pentru a "negocia" cu astfel de clienti.
1. Fa-i sa se simta rasfatati! Un client nemultumit, oricat de suparat ar fi vizavi de nivelul serviciilor furnizate, se va mai calma in momentul in care ii vei acorda maximul de atentie. Oamenii vor sa fie auziti atunci cand reclama ceva si sa simta ca se ia atitudine cu privire la nemultumirile sau, dupa caz, sugestiile invocate.
2. Nu pasa vinovatia! Nu e nimic mai rau pentru urechile unui client decat sa auda cum un manager incearca sa dea vina pe un subaltern sau invers. Pasarea problemei de la un angajat la altul pur si simplu nu functioneaza. Desi ar putea fi de moda veche, trebuie sa stiti ca onestitatea este cea mai buna politica pentru orice companie.
   Clientii sunt iertatori, atat timp cat ceri sincer scuze si vei reusi sa faci experienta lor anterioara sa fie una usor de uitat. Deci tot ce trebuie sa faci este sa admiti greseala si apoi sa o indrepti.
3. Recompenseaza-ti clientii! Daca simti ca iti poti pierde clientii din cauza nemultumirilor lor, incearca sa-ti recompensezi greselile. Aceasta este de multe ori o modalitate usoara de a te asigura ca un client furios pleaca cu o impresie mai buna atunci cand ai gasit o solutie pentru fiecare problema in parte.   
   De exemplu, in cazul restaurantelor, o masa gratuita sau o oferta la bauturi te pot scoate din impas.
4. Focuseaza pe solutie, nu pe problema! Fata in fata cu un client suparat, principala preocupare trebuie sa fie sa-l faci fericit gasind o solutie, nu sa-l enervezi mai tare incercand sa analizezi din temelii problema.
   Stabilirea cauzelor problemei trebuie sa fie facuta departe de ochii clientului, pe care nu il incalzeste faptul ca firma ta are o problema, ci il intereseaza mai mult ce faci sa remediezi greselile. O atitudine pozitiva, chiar daca clientul poate a gresit, te va face oricum sa furnizezi servicii sau produse de cea mai buna calitate.
5. Asculta-ti clientii chiar si cand nu au dreptate. De exemplu, in cazul restaurantelor, multi bucatari si proprietari considera ca un client nemultumit nu are intotdeauna dreptate. Este o problema mai ales atunci cand un client nu intelege limba de baza a unui meniu, iar modul in care interpreteaza felurile de mancare poate fi gresit. La fel se poate intampla si in cazul serviciilor ale caror amanunte nu sunt cunoscute de client, fiind vorba de un limbaj foarte diferit.
   Pana la urma, trebuie sa intelegi ca atunci cand ai o companie, exista o anumita responsabilitate si un respect pe care trebuie sa il ai fata de client si de aceea tebuie sa incerci sa explici sub cel mai calm mod posibil ca situatia nu este cum crede el, fara sa-l jignesti.

sursa: ziare.com

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Diet Club BT





GALERIE FOTO

client nemultumit
DorohoiNews.ro, 07-11-2010

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal, declar ca am peste 16 ani și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- pentru ofertare comerciala
- pentru activitati promotionale: concursuri, reclame, publicitate
Security Code

COMENTARII VIZITATORI

Fii primul care comenteaza!

Publicitate



BANCUL ZILEI !


DorohoiNews.ro


Trece un cortegiu funerar. Un trecător întreabă:
- Cine este mortul?
- Cred că cel din sicriu…



DOROHOI NEWS - Primim la redacție

DorohoiNews.ro






PARTENERI - AJOFM BOTOSANI

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

ZiareBotosani.ro

POLIȚIA LOCALĂ DOROHOI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Dorohoi News

Panoramic Travel Botosani

DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro



UMANITAR

DorohoiNews.ro

Donatii online prin contul PAYPAL…



DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro



PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Ultimele anunturi

Colectivul Liceului „Regina Maria” transmite sincere condoleanțe doamnei profesoare Daniela Cojocaru

Colectivul Liceului „Regina Maria” transmite sincere condoleanțe doamnei profesoare Daniela Cojocaru
Colectivul Liceului „Regina Maria" este alături de prof. Daniela Cojocaru la decesul mamei ...

Ofer spre închiriere apartament cu 2 camere

Ofer spre închiriere apartament cu 2 camere
Ofer spre inchiriere apartament 2 camere, zona Olinescu. Dotat cu centrala termica. tel. 0745536709

Vând teren în Dorohoi

Vând teren în Dorohoi
Vind teren 2100 mp. Pe teren se afla o casa nelocuibila. Str. Lt. Andrei Dorohoi. Informatii la tel: ...

Vând apartament cu două camere

Vând apartament cu două camere
Vând apartament două camere, decomandat, str. Ștefan Airinei, nr.5, etaj 2, Bl. A4, cu boxă ...

Sincere condoleanțe din partea colectivului Colegiului Național „Grigore Ghica” din Dorohoi

Sincere condoleanțe din partea colectivului Colegiului Național „Grigore Ghica” din Dorohoi
Colectivul Colegiului Național „Grigore Ghica” din Dorohoi este alături de domnul profesor ...

Sincere condoleanțe din partea Liceului „Regina Maria”

Sincere condoleanțe din partea Liceului „Regina Maria”
Colectivul Liceului „Regina Maria” deplânge dispariția prematură și fulgerătoare ...

„Atelier Alarme” Dorohoi angajează asistent vânzări sisteme de securitate

„Atelier Alarme” Dorohoi angajează asistent vânzări sisteme de securitate
„Atelier Alarme” Dorohoi angajeaza ASISTENT VANZARI sisteme de securitate (sisteme de supraveghere ...

Pierdut dosar

Pierdut dosar
Am pierdut astăzi, 21 noiembrie 2023, un dosar cu documente, pentru identificarea pachetului în ...

Poate cineva o caută

Poate cineva o caută
Aceasta pisicuta prietenoasa a aparut de cateva zile in zona magazinului Modern .

Colectivul Liceului „Regina Maria” Dorohoi transmite „Sincere condoleanțe!”

Colectivul Liceului „Regina Maria” Dorohoi transmite „Sincere condoleanțe!”
Cu gândul la condiția temporală a vieții omenești, dar și la faptul că nu trăim doar AICI ...

PARTENERI

DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro