Daca sunteti martorul unor evenimente importante va rugam sa ne contactati la tel: 0749.877.802 sau email: [email protected]

anofm

Rezultatele atinse in urma implementarii proiectului  „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor” in perioada 1 noiembrie 2009 - 31 octombrie 2011 sunt:

• 9.760.178 lei cheltuiti dintr-un buget total de 10.317.250 lei, reprezentand un grad de absorbtie de 95% din totalul fondurilor alocate
• Peste 2.300.000 contacte unice prin difuzarea de spoturi ANOFM pe TV; peste 12.000.000 contacte prin publicarea de add-uri in presa scrisa; peste 1.400.000 contacte prin campania radio; peste 180.000.000 impresii, peste 92.000 click-uri realizate, respectiv peste 8.700.000 contacte unice prin campania online
• Peste 1.200.000 pliante si brosuri realizate cum ar fi: „Cum sa alegem anunturile de angajare”, „Cum sa realizam un bun C.V”, „Cum sa pregatim interviul de angajare”, „Cum sa redactam o scrisoare de intentie”,  „Cum puteti munci in Europa”, „De ce sa apelezi la Serviciul Public de Ocupare”, „E bine sa ai banii tai. Ia-ti primul job!”; 4 cercetari de piata la nivel national; 5 tipuri de strategii de comunicare
• 36 contracte de achizitii
• Peste 110 persoane implicate in implementarea proiectului, fara a lua in calcul personalul pus la dispozitia Beneficiarului de catre prestatorii contractati
• 11 Notificari, 8 Acte Aditionale, 6 Acorduri de parteneriat revizuite, 4 Rapoarte Tehnico-Financiare, 4 Cereri de rambursare depuse (urmand ca in luna noiembrie sa fie depusa Cererea finala de rambursare si raportul tehnico-financiar final), rapoarte lunare de monitorizare, precum si diverse alte documente pentru buna implementare a proiectului

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a implementat in perioada 1 noiembrie 2009 - 31 octombrie 2011 proiectul strategic „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor” finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul a avut drept obiectiv general cresterea gradului de vizibilitate a serviciilor SPO in randul tinerilor aflati in cautarea unui loc de munca si in randul angajatorilor dar si doua obiective specifice: cresterea notorietatii SPO si a serviciilor oferite tinerilor in cautarea unui loc de munca din mediul urban si rural dar si angajatorilor precum si furnizarea de informatii care sa ajute la dezvoltarea proceselor implicate in cautarea unui loc de munca pe cont propriu.

Acest proiect a fost implementat in parteneriat cu trei companii nationale (System&Network Solutions SRL, Data Media SRL, Rusu&Bortun Consultanţă SRL) si a avut o durata de 24 de luni.

„Aceasta campanie de comunicare este prima campanie realizata de Serviciul Public de Ocupare din Romania finantanta din fonduri europene. Desfasurata la nivel national, aceasta campanie si-a atins obiectivele, fapt demonstrat atat de cifrele din rapoartele de evaluare a impactului certificate de institutii abilitate, cat si de cercetarea de piata desfasurata la finalul campaniei pe o durata de 3 luni. In plus, gradul de absorbtie de 95% a finantarii obtinute demonstreaza faptul ca intregul proiect a fost implementat cu maxim de profesionalism si responsabilitate”,
a declarat Adina Croitoru, managerul proiectului.

Proiectul „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor” a inceput cu realizarea a doua cercetari de piata la nivel national cantitative si calitative in randul tinerilor cu varsta intre 15-25 de ani si in randul angajatorilor pentru a identifica perceptiile acestor doua grupuri de clienti cu privire la serviciile si implicarea SPO in imbunatatirea conditiilor existe pe piata muncii. Pe baza rezultatelor obtinute prin aceste studii, s-au realizat 5 tipuri de strategii de comunicare (1 strategie generala de comunicare si 4 strategii de comunicare specifice: online, PR, advertising, publicitate), 1 calendar de activitati, 1 plan de implementare si 1 procedura de lucru in cadrul echipei de implementare.

Ca o consecinta directa a realizarii acestor strategii de comunicare, s-au putut stabili conceptele  creative necesare realizarii pliantelor, brosurilor, spoturilor video si audio. Astfel, in ceea ce priveste campania de comunicare adresata tinerilor, conceptul creativ a vizat necesitatea independentei financiare a acestora fata de parinti („E bine sa ai banii tai! Ia-ti primul job!”). In schimb, campania de comunicare adresata angajatorilor a mers pe ideea ca aceastia sa incadreze pe locurile de munca vacante tineri pentru ca acestia pot avea idei creative si sunt ambitiosi („Nici nu stii cum te poate ajuta un tanar! Angajeaza-l!”).

Tot pornind de la aceste concepte creative, au fost realizate 1.201.200 pliante si brosuri, 11.000 postere, 3000 de mape, 3000 blocnotes, 3000 cd-uri, 3000 pixuri, 2 spider-ere, 94 roll-up-uri, 47 standuri (suporti) pentru pliante si brosuri si 2500 de foi imprimate. „Cum sa alegem anunturile de angajare”, „Cum sa realizam un bun C.V”, „Cum sa pregatim interviul de angajare”, „Cum sa redactam o scrisoare de intentie”,  „Cum puteti munci in Europa”, „De ce sa apelezi la Serviciul Public de Ocupare”, „E bine sa ai banii tai. Ia-ti primul job!”, sunt doar cateva materiale realizate in cadrul acestui proiect si care pot ajuta efectiv tinerii aflati in cautarea pe cont propriu a unui loc de munca dar si angajatorii. Aceste materiale au fost distribuite agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca in vederea dotarii a 47 de birouri de self-service, au fost folosite la bursele locurilor de munca pentru absolventi organizate la nivel national in anii 2010/2011 si au fost diseminate catre institutii colaboratoare prin a caror activitate se pot atinge grupurile tinta vizate de campania din cadrul proiectului: facultati, licee, inspectorate de munca, directii de finante publice, etc.

Au fost create 2 spoturi audio (unul pentru tineri si unul pentru angajatori), 4 spoturi video (doua pentru tineri si 2 pentru angajatori) si 1 film de prezentare al ANOFM care va rula in agentiile judetene pentru ocuparea fortei de munca. Spoturile video adresate tinerilor au fost regizate de catre doamna Andreea Paduraru, rolurile fiind interpretate de actori neprofesionisti. Spoturile video adresate angajatorilor au fost regizate de catre domnul Cristi Puiu iar rolurile principale au fost interpretate de actorii: Ioana Flora, Bratila Ioana, Bogdan Marhodin, Valentin Popescu, Dammanachis Emmanuel si Serban Cismarescu.

Conform contractului de finantare, prin difuzarea media (tv, radio, print, online) s-a dorit informarea a circa 1.000.000 de persoane, respectiv 10.000 agenti economici. In urma finalizarii campaniei de comunicare, s-au obtinut urmatoarele rezultate: au fost realizate peste 2.365.000 contacte unice, prin difuzarea de spoturi ANOFM pe canalele TVR 1, Antena 1 si Antena 3 (conform Raportului de evaluare a impactului campaniei media TV certificat de GFK Romania), au fost atinse peste 12.000.000 contacte in presa scrisa, prin publicarea de add-uri in urmatoarele ziare: Romania Libera, Adevarul, Click, Gazeta Sporturilor si Pro Sport, au fost atinse aproximativ 1.440.000 contacte prin campania radio pe statia KISS FM iar prin campania online, impactul obtinut in urma prestarii serviciilor a fost de 186.673.603 impresii, 92.600 click-uri realizate, respectiv 8.708.350 contacte unice, sursele de verificare fiind rapoartele emise de administratorii site-urilor pe care au fost postate bannerele online, respectiv www.neogen.ro; www.ejobs.ro, www.hi5.com.

La finalul campaniei de comunicare, institutul DATA MEDIA (partener in cadrul proiectului) a realizat o cercetare sociologica cantitativa si calitativa in randul grupurilor tinta (respectiv tineri cu varsta intre 15-25 de ani si angajatori) pentru evaluarea campaniei.

In ceea ce priveste evenimentele/conferintele de presa/comunicatele de presa, au fost atinse urmatoarele rezultate: 1 eveniment lansare proiect, 1 eveniment lansare campanie, 1 eveniment dedicat promovarii serviciilor de formare profesionala in randul angajatorilor, 1 eveniment dedicat promovarii subventionarii locurilor de munca in randul angajatorilor, 8 seminarii regionale impreuna cu autoritatile locale si angajatorii, 42 conferinte judetene, 2 conferinte de presa la nivel national, 6 comunicate de presa la nivel national, 126 comunicate de presa la nivel judetean, 1 buletin informativ pentru autoritatile locale.

Referitor la componenta online a proiectului s-au realizat urmatoarele: 1 website proiect (www.muncesti.ro), 1 manual proceduri de actualizare a continutului de pe website pentru editori non tehnici, 1 baza de date abonati prin e-mail, 6 newslettere, 6 bannere online, 1 raport trafic website, 6 rapoarte monitorizare newslettere, 6 rapoarte monitorizare bannere online, 6 rapoarte monitorizare aparitii presa online si pe bloguri, conturi cu id-ul muncesti.ro pe retele de socializare precum facebook.com, twitter.com, youtube.com.
Totodata, trebuie precizat faptul ca a fost conceput un manual de implementare a campaniilor de comunicare in cadrul SPO, manual care a fost de altfel si prezentat de catre autorii sai reprezentilor mass media din structurile teritoriale ale SPO. Prin continutul sau teoretic si practic, acest manual se consituie un excelent ghid pentru agentiile de ocupare a fortei de munca care vor sa realizeze campanii de comunicare cu scopul de a creste vizibilitatea si transparenta serviciilor oferite.

Persoana de contact: Adina Croitoru, manager proiect, telefon 0723152986, e-mail: [email protected].

Manager Proiect, Adina CROITORU

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro





GALERIE FOTO

anofm
DorohoiNews.ro, 21-10-2011

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.dorohoinews.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal, declar ca am peste 16 ani și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
- pentru ofertare comerciala
- pentru activitati promotionale: concursuri, reclame, publicitate
Security Code

COMENTARII VIZITATORI

Fii primul care comenteaza!

Publicitate



Panoramic Travel Botosani

BANCUL ZILEI !


DorohoiNews.ro


Discuţie între doi colegi:
- Ai auzit? A murit şeful!
- Da! Şi mă tot întreb cine a mai murit odată cu el.
- De ce?
- Păi, scria în anunţ că „odată cu el a murit unul dintre cei mai capabili angajaţi ai companiei noastre”.



DOROHOI NEWS - Primim la redacție

DorohoiNews.ro






PARTENERI - AJOFM BOTOSANI

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

ZiareBotosani.ro

POLIȚIA LOCALĂ DOROHOI

DorohoiNews.ro

PARTENERI

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

Dorohoi News

DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro


PUBLICITATE

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro



UMANITAR

DorohoiNews.ro

Donatii online prin contul PAYPAL…



DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro



PUBLICITATE


PSD Botosani
DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

PSD Botosani

DorohoiNews.ro

Ultimele anunturi

SC din Dorohoi angajează ajutor de bucătar cu sau fără experiență

SC din Dorohoi angajează ajutor de bucătar cu sau fără experiență
Societate comercială din Dorohoi angajează ajutor de bucătar cu sau fără experiență. Pentru mai ...

GAVROMARM, depozit de marmură și granit în Saucenița, angajează personal

GAVROMARM, depozit de marmură și granit în Saucenița, angajează personal
SC GAVROMARM SRL depozit de marmură și granit în Saucenița angajează, în condițiile ...

Magazinul Peneș Curcanul Dorohoi angajează gestionar - vânzătoare

Magazinul Peneș Curcanul Dorohoi angajează gestionar - vânzătoare
Magazinul Peneș Curcanul Dorohoi angajează gestionar - vânzătoare. CV-urile se pot depune la ...

Societate comercială din Dorohoi angajează mecanici agricoli cu experiență

Societate comercială din Dorohoi angajează mecanici agricoli cu experiență
Societate comercială din Dorohoi cu profil agricol angajează mecanici agricoli cu experiență. Informații ...

BAMBOO angajează supraveghetoare sală jocuri

BAMBOO angajează supraveghetoare sală jocuri
BAMBOO angajează supraveghetoare sală jocuri! Oferim și cerem seriozitate maximă! Salariul este motivant, ...

Ofer spre închiriere apartament

Ofer spre închiriere apartament
Ofer spre închiriere apartament cu 2 camere,zona Olinescu lângă 2 Pași .Apartamentul este ...

Închiriez spațiu comercial

Închiriez spațiu comercial
Inchiriez sp.comercial in suprafata de 200mp. Relații la telefon: 0748993952

SC angajează șofer categoria C+E

SC angajează șofer categoria C+E
SC din Dorohoi angajează șofer categoria C+E. Relații la telefon: 0745182610

SABCO-S Dorohoi angajează lucrător comercial pentru magazin

SABCO-S Dorohoi angajează lucrător comercial pentru magazin
SC SABCO-S SRL din Dorohoi angajează lucrător comercial pentru magazin. Detalii la telefon 0745182610 ...

SABCO-S Dorohoi angajează operator facturare

SABCO-S Dorohoi angajează operator facturare
SC SABCO-S SRL din Dorohoi scoate pentru angajare un post de operator facturare. Detalii la telefon: ...

PARTENERI

DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro


DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro

DorohoiNews.ro